Ons team

Toon

✓ Professionaliteit en wederzijds vertrouwen

“We beheren onze gebouwen en de verenigingen van mede-eigenaars op een professionele manier. Wederzijds vertrouwen dragen we daarbij hoog in het vaandel. Hoe beter de samenwerking tussen de syndicus en de mede-eigenaars, hoe sterker het beheer van het gebouw in kwestie.”

Marc

✓ Focus op de lange termijn

“Bij Multisyn kijken we resoluut naar de lange termijn. We houden niet van oplapwerk, maar adviseren de mede-eigenaren om hun gebouw klaar te houden voor wat de toekomst brengt. We zijn daarbij niet gebonden aan bepaalde leveranciers, maar zullen altijd een adviserende rol spelen. Multisyn werkt enkel samen met leveranciers die degelijk werk leveren. Heeft er een schadegeval plaatsgevonden in het gebouw? Dan volgen wij het verzekeringsdossier op van A tot Z.”

Jorrit

✓ Gedetailleerde afrekening

“Ook in de cijfers zetten we de puntjes op de i. Elke afrekening wordt opgesplitst per kavel (appartement, kelder, staanplaats, …). Daarin staat per boekhoudpost het totaal uitgegeven bedrag, de toegepaste verdeelsleutel en het aandeel van de eigenaar in die kosten.”

Eric

✓ Eerlijk en integer

“Integriteit is het stokpaardje van Multisyn. De wereld van de syndici heeft niet altijd een goede naam, maar daar willen we graag komaf mee maken. We zijn eerlijk, oprecht en niet omkoopbaar. Onze relatie met bouwheren of leveranciers gaat niet voor op die met onze klanten. Bewuste fraude heeft binnen Multisyn geen plaats.”

Philippe

✓ Respectvol en oplossingsgericht

“Geschillen en problemen zijn inherent aan onze job, maar de manier waarop ze aangepakt worden, maakt het verschil. In onze omgang met eigenaars en leveranciers hanteren we steeds een respectvolle houding en zoeken we op een professionele manier naar oplossingen. Daarnaast proberen we een goede samenwerking te bewerkstelligen tussen bewoners onderling, eigenaars op een algemene vergadering, leveranciers met de bewoners enz.”

Michael

✓ Altijd bereikbaar voor noodgevallen

“Ook buiten de kantooruren blijft ons vast telefoonnummer bemand. Een dringend probleem tijdens het weekend, op feestdagen of ’s avonds laat? Bel ons op 02 899 44 44 en we bekijken meteen hoe we kunnen helpen.”

Sophie

✓ Vlotte en georganiseerde algemene vergaderingen

“Algemene vergaderingen in een schimmig zaaltje achter een café? Dat is niet onze stijl. We vergaderen altijd in op een professionele locatie. Maximaal tien eigenaars kunnen trouwens in onze eigen vergaderzaal terecht. Wie een onderwerp op de agenda wil zetten, kan dat eenvoudig per e-mail of schriftelijk doorgeven. Stemmingen verlopen elektronisch, en op het einde van de vergadering staat het verslag netjes op papier.”

Imane

✓ Ons eigen digitale Eigenaarsnet

“Ons team hecht veel belang aan een heldere en transparante communicatie. Alle eigenaars krijgen toegang tot het digitale Eigenaarsnet. Hier kunnen ze de belangrijkste documenten van hun gebouw raadplegen (zoals contracten of verslagen) en vinden ze ook een kopie van de laatste voorschotfacturen. Via deze weg kunnen ze ook makkelijk hun contactgegevens bijwerken.”

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x